Photobucket

jueves, 29 de septiembre de 2011

Reneix

Aquest blog esta ben abandonat!! Aixo no pot ser!!
Ja que avui tinc aquest temps lliure, aprofitare per reviure aixo una mica.
Encara que no hi ha molt a dir D: Crec que aixo sera nomes una entrada com de presencia o algo aixi jajajaja

Tinc que posar-me a dibuixar el maleit tigre -__- Aquest cap de setmana començare a prepara l'habitacio per pentar-la, en tinc unes ganes!! Sort que com que posare el stiker de Londres (<3) m'estalviare de pintar-ne una e_e' Tot i aixo no se en quina paret posar-lo, tinc que pensar-m'ho -__- Tot i que l'stiker aquest quedara MOLT raro si vull posar la Senyera al costat!! xDD Pero be, aixo ja ho veurem!! Deixa aquesta entrada per avui, intentare renovar mes seguit!!! Per ultim deixo una canço d'Ska-p força important! En veiem nanus!

1 comentario:

  1. Vols posar un sticker de Londres?? ayyy de segur que et queda molt l'habitacio! Yo vuic vorela quan estiga terminada eeeh =)

    ResponderEliminar