Photobucket

miércoles, 30 de noviembre de 2011

Últims examens

Per fi! Demà tinc l'últim examen! I tot i així no conta ni per aquest trimestre!
En tinc moltes ganes, porto una setmana boja. Menys mal que ja casi acaba!

Jajajaja ara estic veient l'Spin amb el Vaquerizo.... al carrer Pelayo de Chueca, a Madrid, hi ha la botiga de l'Spin e_e (recordatori per al futur xD). Bé, això no té res a veure (?)

Jo avui no se que anava a dir... la veritat és que crec que res d'important... D'aquí a una estona a estudiar llatí un xic i ja s'acava la setmana! Ara un pilor de dies de festa, a liarla amb les nenes!!

Bé, jo vaig marxant ja que em toca Teletúlia, adéu nanos!



Oh yeah~


PD: Avui és 30, d'aqui una setmana serà dia 7 un altre cop... 

1 comentario:

  1. Mucha suerte en el examen que te queda churri!!
    animo que eso ya se pasa en nada!
    Yo ahora estoy estudiando para historia de la lengua y no tengo naaaaada de ganas ._.
    a ver si nos vemos pronto por el msn churri que ya te echo de menos >.<
    Chuuuuuu <3

    ResponderEliminar