Photobucket

lunes, 20 de diciembre de 2010

Amics meus tots morirme en pau puc ja!!!

wedfrtgyhujhgytfredwrtyujtgrfderftgyhujhytgrfedewrftgyhjukiokujyhtgre
WSDEFRTG5Y6UIKJMHNGBFRDEWRTF6Y87UIJHGVBFRTY67UIJHNGBFRE ERFTGYHJUHGNBFDWERFTYUJHGNBFCDS infiniiiiit!!!!! Oh deu meu, oh deu meu!!! Quin regal!! Que precios! Que magnific! És un tros de cel transformat en sons! No podria demanar més!! És com un somni fet realitat! Mai m'hagues imaginat que un dia podria sentir aixo.... és... oh es que tot el que pugui dir serà tan simple i vulgar per descriureu... no hi ha paraules....

La meva cançó preferida de Malice Mizer inerpretada per D.... Els inicis, tan débils i purs, tan ridiculs, també... però són els meus inicis, recoi!!




No diré res més.... només que no puc parar d'escoltar-la.

No hay comentarios:

Publicar un comentario