Photobucket

domingo, 5 de diciembre de 2010

Domooooooooooongooooooo!!!! (¿?)

Achus achus achus achus ♪

Són casi les 12..... buah, no se què recoi fer!

Ahir per la nit vaig veure la pel·lícula "Déjame Entrar".....

M'encanta el nen que surt! És més macu!!

M'importa tres pepinus el que em dieu, aquest nen és precios, m'encanta.




A vegades es veu més blanc ell que la noia xD



I per més inrri, la vaig mirar en versió original. Vamos, que la vaig mirar en suec xD

Mentres veia la pel·lícula vaig començar a enyorar els dies que pasavem a la neu... tan blanca i tan freda.
Desprès vaig recordar la gran ostia que em vaig fotre l'últim cop que vam anar a esquiar (em vaig menjar una valla... al final de la pista hi havia un xic de gel i no vaig poder frenar a temps... putos esquis) i tota aquesta nostalgia se'n va anar a norris un altre cop.



Fins aviats, petits meus.
Bon domongo (LOL)

No hay comentarios:

Publicar un comentario