Photobucket

domingo, 14 de noviembre de 2010

Desesperació

M'agradaria que les pàgines del meu treball d'història fessin sexe i es reproduïssin com els conills.....

JA NO SE QUE MES POSAR RECOI!!

Desesperació desesperació desesperació.....

Bé, escriure un xic al blog i desconecto.

Aquí teniu una cançó que m'encanta... (encara estic encantanda jajaja)
Jo de vosaltres la escoltaria, encara que fos només un trosset petit.


http//www.youtube.com/watch?v=9FJWUzonlMc

(Encara no he descobert com puc fer que no surtir el link......)
Però aquesta si que es traumació traumació... m'encanta la veu d'en Tatsuro!! El look m'agrade més el de LASTICA, però sino mires el PV... la cançó és genial! (i això és el que importa, que la cançó estigui bé)

http//www.youtube.com/watch?v=5necjH3CGSc



Bé petits, vaig a veure com puc fer que les pàgines es reprodueixen.... Bya nya!!!

2 comentarios:

  1. Chuurri nuestros trabajos tendrian que tomar ejemplo de la primera frase xD

    ResponderEliminar
  2. para que salga el video.. en youtube verás que pone: INSERTAR
    le das y sale un pedazo de link.. si lo copias.. te sale el video :3

    ResponderEliminar