Photobucket

martes, 16 de noviembre de 2010

New

New look of ViViD!!!! Aiiii rei meu amb aquest nou look estàs tan macu!! *o*
Més que amb l'anterior, m'encanta m'encaaaaanta!! <3<3




Els atres tambè surten molt bé!! Però el que més m'ha cridat l'atenció ha sigut en Ko-ki,

PERQUÈ SURT TAN BONIIIIIIIIIIIC!!!!! ÉS UN BEBÉ, UNA COSETA PETITETA!!! *O* ai ai ai ai ai xDDDD es que li faria un achuchon.....!!!


En Reno surt Reno com sempre, l'IV surt IV i en Shin surt Shin xD Però el meu reieto.... ai deu D: Es que surt tan macu!! xDD


Ja està ja m'he emocionat =___= Però és igual *O*



Siiiiii es queeeeeee......!!! (L)(L)(L)







Ai petitons, només estem a dimarts i ja estic feta pols!!! Espero que el cap de setmana no es fasi esperar gaire!!

Bé, petits, ens veiem!!!












Ry-o-ga <3


1 comentario: